Vooruitblik Zebra Elites – Cappellen FC

Cappellen FC sluit zaterdagavond een zware week af op het terrein van de Zebra Elites; het beloftenteam van Sporting Charleroi. Met reeds twee zeges in de achterzak deze week kan Cappellen FC met vertrouwen de bus op richting het zwarte land.

De Zebra Elites delen voorlopig de derde plaats in het klassement en zijn de best scorende beloftenploeg uit onze reeks. Na een mindere reeks in november en december zijn de Carolo’s momenteel reeds zeven wedstrijden ongeslagen. We kunnen vermoeden dat ze hun plaats in de top van het klassement graag behouden.

Cappellen FC pakte zes op zes en staat voorlopig op een plaats die ook sportief recht geeft op het behoud. Wesley Geuens sprak de ambitie uit om in de komende weken nog verder op te schuiven in de rangschikking. De trip naar Charleroi zal dan ongetwijfeld niet de makkelijkste zijn. Junior Nzila pakte in Tienen zijn derde gele kaart van het seizoen en lost dus Tshimanga af op het strafbankje. Verder blijft de kern ongewijzigd.

De kern: Cranshoff, Somers, De Kuyffer, Nöstlinger, Achten, Lemoine, Njengo, D. De Schutter, Joossens, El Madani, Da Silva, Kesteleyn, Kil, Minnebach, Ristovic, Vandebroek, Lemaire, Tshimanga.
Geblesseerd: Geudens.
Geschorst: Nzila (1/1).