Nijlen – Cappellen FC 0-3

Cappellen FC heeft ook haar vierde oefenwedstrijd winnend kunnen afsluiten. Op het terrein van neo-derde klasser Nijlen haalde geel-rood het net als in Kalmthout met 0-3 en net als toen was die score al na bij de rust bereikt. Cappellen domineerde de partij dan ook op het nieuwe complex van Nijlen en via Al Balahi, Volant en Van Kerckhoven was stond het nog voor de rust 0-3. Ook na de pauze had Cappellen de controle over de wedstrijd, maar kon het de voorsprong niet verder uitdiepen.

Zaterdag oefent Cappellen bij Zelzate dat vorig seizoen overtuigend kampioen speelde in derde afdeling.

Eerste helft :
Truyts, Lemaire, Heyvaert, Geuens, Van Kerckhoven, De Vriese, Volant, Kil, Bouwman, Al Balahi, Faria Da Silva.
Tweede helft :
Truyts, Vallez, Volant, Ristovic, Van Kerckhoven, Bouwman, Joris, Kil, De Vriese (60′ Mitrovic), Al Balahi, Faria Da Silva.
Doelpunten : 17′ Al Balahi 0-1; 20′ Volant 0-2; 24′ Van Kerckhoven 0-3.