Zelzate – Cappellen FC 4-1

Cappellen FC leed op het veld van Zelzate een eerste nederlaag uit deze voorbereiding op. En het werd meteen een zware. Nochtans was Cappellen vroeg in de wedstrijd op voorsprong geklommen dankzij een treffer van De Wilde. Cappellen speelde echter slordig en de Oost-Vlamingen toonden ook een grotere wil om de partij naar hun hand te zetten. Lange tijd leek het op 2-1 uit te draaien, maar in de slotminuten wist Zelzate nog tweemaal te scoren. Woensdag volgt de eerste thuiswedstrijd uit de oefencampagne tegen Lokeren-Temse.

Cappellen FC eerste helft: Joossens, Lemaire, Heyvaert, Geuens, Ristovic, Joris, Bouwman, De Vriese, Vallez, Faria Da Silva, De Wilde.
Cappellen FC tweede helft: Joossens, Lemaire (75′ Van Riel), Hoppenbrouwers, Geuens, Joris (72′ Maari), Van Kerckhoven, Kil, Volant, Mitrovic, Faria Da Silva, Al Balahi.

Doelpunten: 8′ De Wilde 0-1, 27′ Grootaert  1-1, 58′ Mertens 2-1, 83′ Mertens 3-1  (strafschop), 84′ Van Wesemael 4-1.