Kalmthout SK – Cappellen FC 0-3

Cappellen FC heeft ook haar derde oefenwedstrijd winnend afgesloten. Bij Kalmthout, waar met onder andere Tom Floren en Zeno Adriaenssens enkele bekende gezichten rondliepen, verloor men al vroeg in de wedstrijd een speler met een zware blessure. Een vrij jong Cappellen liep in de eerste helft makkelijk 0-3 uit via doelpunten van De Wilde, Mitrovic en Heyvaert. Bij de rust kwamen acht nieuwe spelers tussen de lijnen, maar die konden de score niet verder uitdiepen. Doelmannen Truyts en Demont en de geblesseerde Baik kwamen niet in actie.

Cappellen FC: Joossens; Heyvaert, Lemaire, Ristovic, Joris; Bouwman, De Vriese, Van Riel, Mitrovic, Faria Da Silva en De Wilde. Ingevallen bij de rust: Volant, Van Kerckhoven, Al Balahi, Geuens, Maari, Vallez, Kil, Hoppenbrouwers.