Ternesse – Cappellen FC 1-1

Op bezoek bij de ex-club van coach Tom Schipper had Cappellen het woensdagavond niet onder de markt. Op slag van rusten kwam de eerste provincialer zelfs op voorsprong. Pas in de slotfase kon geel-rood via Meukens toch een 1-1-gelijkspel uit de brand slepen.

Tijdens het komende weekend houdt de A-kern een stage op de eigen club. Er zal ter plekke overnacht worden. Volgende week woensdag staat de oefenwedstrijd tegen Union U23 op de agenda.

Cappellen FC: Demont (46′ Gasten); Verbist (80′ Da Silva Xavier), Geudens (80′ Van Der Cruyssen), Deckers (60′ Ristovic); Lemaire (72′ Meukens), Kil (60′ Antunes Da Silva), Meukens (46′ Van Riel), Nöstlinger (46′ Van Kerckhoven), Tshimanga (72′ Nöstlinger); Van Zantvoort (72′ De Schutter) en Walen De Keyser (46′ Geyskens).