Sint-Lenaarts – Cappellen FC 2-4

Afgelopen woensdag won Cappellen FC haar eerste wedstrijd in de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Geel-rood speelde nochtans geen goede wedstrijd. De eerste periode verliep evenwichtig al dreigde de thuisploeg het vaakst. Van Minnebruggen miste de beste kans en aan de overzijde scoorde Smet op aangeven van Seppe Kil. Floren kwam dicht bij de verdubbeling, maar Van Minnebruggen zorgde voor de 1-1 bij de rust. Na de rust stuurde De Roover een volledig nieuw elftal tussen de lijnen. Walen De Keyser kreeg de eerste kans, maar de thuisdoelman had een geweldige parade in huis. Naarmate de wedstrijd vorderde nam Sint-Lenaarts meer en meer het initiatief en Bevers bracht de thuisploeg via de vingertoppen van Pirotte op voorsprong. Toch kon Cappellen de wedstrijd in het slot in haar voordeel doen kantelen. Mitrovic werkte een omhaal van Walen De Keyser tegen de touwen en Walen De Keyser strafte tweemaal lokaal gestuntel af.

Cappellen eerste helft: Verhaegen, Lemaire, Geuens, J. De Wilde, Mitrovic, Smet, Floren, R. Kil, De Vriese, S. Kil en Destoop.
Cappellen tweede helft: Pirotte, Willemsen, Volant, J. De Wilde, Van Kerckhoven, tester, Ristovic, Mulder, R. Kil (70′ Mitrovic), L. De Wilde en Walen De Keyser.
Doelpunten: 18′ Smet 0-1, 38′ Van Minnebruggen 1-1, 80′ Bevers 2-1, 86′ Mitrovic 2-2, 89′ Walen De Keyser 2-3 en 90′ Walen De Keyser 2-4.