Hooikt VV – Cappellen FC 2-6

Cappellen FC won ook haar tweede wedstrijd uit deze voorbereidingsperiode. Bij tweede provincialer Hooikt haalde geel-rood het opnieuw met duidelijke cijfers. Met drie treffers in de eerste periode was Thomas Van Zantvoort goed bij schot. Ook Nöstlinger had al zijn doelpuntje meegepikt. Goed voor 0-4. Via twee strafschoppen van Kil en Meukens liep Cappellen verder uit tot 0-6. In het slot kon de thuisploeg een beetje milderen waardoor de eindscore uiteindelijk 2-6 werd.

Woensdag volgt bij eerste provincialer Ternesse de volgende oefenwedstrijd.

Cappellen FC: Demont (60′ Gasten); Kesteleyn (25′ Van Riel), Geudens, Ristovic, Deckers; Kil (57′ Da Silva), Meukens (De Schutter), Nöstlinger (60′ El Madani), Lemaire (46′ Tshimanga); Van Zantvoort (46′ Geyskens), Walen De Keyser (57′ Van Der Cruyssen).