Cappellen FC – Wolvertem-Merchtem 0-1

In de laatste oefenwedstrijd in aanloop naar de competitie-opener bij Lyra-Lierse verloor Cappellen FC met het kleinste verschil tegen Wolvertem-Merchtem. Geen goede generale repetitie dus voor de roodhemden die een voorbereiding met wisselend succes achter de rug hebben.

Met Van Kerckhoven, Walen De Keyser, Medelinskas, Vallez en Van Zantvoort bleven een handvol potentiële basisspelers aan de kant met diverse blessures. Toch kreeg Cappellen het merendeel van de kansen, maar in de zone van de waarheid ontbrak het aan efficiëntie. Aan de overzijde lieten de Vlaams-Brabanders wel zien hoe het hoorde. Uit een minimum aan kansen puurden zij het enige doelpunt van de wedstrijd. Cappellen eindigde de wedstrijd zelfs met tien na dubbel geel voor Kil.