Cappellen FC – KV Mechelen 0-0

Tegen een bijzonder jong, maar dynamisch KV Mechelen heeft Cappellen FC 0-0 gelijk gespeeld. Nesta Vallez kwam het dichtste bij een doelpunt, maar die trof de lat. Ook de bezoekers troffen het doelhout. Een wedstrijd met een hoog tempo bleef echter uiteindelijk zonder doelpunten achter.

Alle beschikbare kernspelers kwamen 60 minuten in actie. Verschillende spelers kwamen dan ook op verschillende posities uit. Stefan Verbist werkte nog aan zijn terugkeer. Jonas Van Kerckhoven werd vorige week opnieuw vader en hoefde, net als Bjorn Joossens, niet in actie te komen. Nando Nöstlinger was ziek. De jongeren Van Riel, Luijckx en de broers De Wilde komen donderdag in actie met de beloften. Voor Hatim Akarom was het de eerste wedstrijd.